WYSZUKIWARKA

czwartek, 31 stycznia 2013

praca wre :D

Poszczególne działy po woli się rozrastają. Dziś założę dział eksperymenty . Niedługo będę wybierał pierwsze roślinki do hodowania więc czeka mnie wycieczka po  ogrodniczych :D
mam zamiar zamieścić także zdjęcia z budowy podstawowego tzw. boxa (szafy bądź szafeczki przeznaczonej do hodowli) będę wybierał przedmioty codziennego użytku chcąc wam uświadomić, że każdy jest w stanie zrobić to w domu bez potrzeby szukania oprzyrządowania w sklepach specjalistycznych.
W ciągu kilku najbliższych dni chce rozbudować bloga o działy tematyczne szczegółowo opisujące problemy dotyczące oświetlenia, wody, podłoża, wentylacji oraz składników.
Planuje założenie sekcji fotorelacji w której będę opisywał od początku do końca co robię i jakie to daje efekty (wszystko okraszone barwnymi zdjęciami).
Mam mnóstwo pomysłów lecz nie chce pisać o wszystkich od razu bo by wam to zepsuło zabawę a mnie zmusiło do pisania o d... więc nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić was do czytania i sprawdzania nowości na blogu.
Możecie także na dole strony zamówić newsletter który powiadomi was o nowych wpisach na blogu przez wasz e mail.
jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam wszystkich zainteresowanych.
3majcie się 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz